П`ятниця, 27.06.2025, 22:45
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2012 » Грудень » 11
Переглядів: 14864 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

У новому Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07.04.2011 № 3206  значно розширено коло суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення. Поряд з особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (у тому числі Президент України, народні депутати, урядовці, судді), до суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення віднесено також посадових осіб юридичних осіб публічного права, які одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету, аудиторів, нотаріусів, експертів, арбітражних керуючих, третейських суддів, посадових осіб міжнародних організацій та інших.

... Читати далі »

Переглядів: 838 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядника інформації

Згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно ... Читати далі »

Переглядів: 777 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»:

1.      1) Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

o ... Читати далі »

Переглядів: 670 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Згідно зі ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.

 

Доступ до інформації забезпечується шляхом:

1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

... Читати далі »

Переглядів: 777 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Відповіднодо статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» кожна особа має право:

·            1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом;

·            2) доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається;

... Читати далі »

Переглядів: 860 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Успішне впровадження Президентської програми реформ неможливе без залучення якісних кадрів, які мислять як лідери, а не виконавці вказівок або розпоряджень. Це фахівці, які є ініціативними, цілеспрямованими, прагматичними та комунікабельними. Вони вміють швидко та якісно оцінювати ситуацію, самостійно приймати потрібні рішення і мотивувати людей; вони готові брати на себе відповідальність і досягати розв’язання поставлених перед ними завдань.

Президентський кадровий резерв (ПКР) - це програма з пошуку та залучення талановитих, прогресивно мислячих і цілеспрямованих людей до ... Читати далі »

Переглядів: 12995 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Відповідно до Порядку проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» (далі – Конкурс), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.07 № 1152, та Методичних рекомендацій щодо організації підвищення кваліфікації державних службовців у рамках Конкурсу, затверджених наказом Головного управління державної служби України від 12.11.10 № 268, перший та другий тури в Херсонській області проведено з березня по червень 2011 року.

Згідно з пунктом 8 Положення про систему підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого  ... Читати далі »

Переглядів: 744 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 20 квітня 2011 р. N 426

Київ

Про внесення змін д ... Читати далі »

Переглядів: 1994 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

І. Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції»

1.         У загальних положеннях Закону надано визначення термінів корупції та корупційного правопорушення, а також таких понять як неправомірна вигода, конфлікт інтересів, безпосереднє підпорядкування, близькі особи, члени сім'ї.

Слід звернути увагу, що нове антикорупційне законодавство не передбачає термінів, які були у старому законодавстві, а саме: корупційні діяння, ознаки корупції, корупційні злочини, адміністративні корупційні правопорушення тощо.

Всі ці поняття наразі охоплюються терміном корупційне правопорушення, під якими законодавець розуміє умисне діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, ... Читати далі »

Переглядів: 1321 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

1. При прийнятті документів від кандидата на посаду державного службовця слід особливу увагу приділити вивченню декларації: наявності заповненої декларації про майно і доходи за минулий рік кандидата на посаду та членів його сім’ї та особової картки кандидата на посаду (форма № П-2ДС). Форма особової картки № П-2ДС та Інструкція по її заповненню затверджені наказом Мінстату України від 26 грудня 1995 р. № 343.

В особовій картці та додатках до неї необхідно проаналізувати:

— відомості про попередню роботу кандидата;

... Читати далі »

Переглядів: 1861 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

( Конвенцію ратифіковано Законом N 2476-IV від 16.03.2005, ВВР, 2005, N 16, ст.266 )

Дата підписання: 04.11.1999

Дата набуття чинності: 01.01.2006

Офіційний переклад

Преамбула

Держави-члени Ради Європи, інші держави та Європейське Співтовариство, які підписали цю Конвенцію,

враховуючи, що метою Ради Європи є досягнення більшого єднання між її членами,

... Читати далі »

Переглядів: 1157 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Як свідчить досвід європейських країн, першим кроком на шляху до  вчинення  корупційних  дій  є  можливість публічного службовця отримувати подарунки.

З метою обмеження такої форми прикриття корупційних  проявів, у  пункті  5  статті  8  Конвенції  ООН проти корупції ( 995_c16 ) наголошено на тому,  що кожна Держава-учасниця прагне,  у належних ... Читати далі »

Переглядів: 1257 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Питання діяльності юридичних служб міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, урядових органів в системі міністерств та їх територіальних (місцевих, регіональних) органів, місцевих державних адміністрацій (далі - органи виконавчої влади), а також підприємств, установ та організацій (далі - підприємства) регулює Загальне положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2008 року № 1040 (надалі – Загальне положення). Зазначеним Загальним положенням передбачено обов`язки юридичної служби з напрямку «систематизації законодавства».

Систематизація законодавства - засіб реформування, упорядкування законодавства, зведення його до певної внутрішньо узгодженої системи. За допомогою систематизації усуваються недоліки, повтори, застарілі норми тощо. Це процес зведення актів законодавства до єдності шляхом внутрішньої та зовнішньої ... Читати далі »

Переглядів: 1129 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Удосконалення нормативно-правової бази є складним процесом, особливе місце в якому займає систематизація та облік законодавства, що дає можливість всебічно врахувати характер українського законодавства.
Систематизація нормативно правових актів - засіб реформування, упорядкування законодавства, зведення його до певної внутрішньоузгодженої системи. За допомогою систематизації усуваються недоліки, повтори, застарілі норми тощо. Це процес зведення актів законодавства до єдності шляхом внутрішньої та зовнішньої обробки їх змісту.
Нормативно-правові акти видаються різними органами, мають не однакову юридичну силу, не співпадають за часовим виміром, поширюються на різних суб'єктів і територіальний простір. Тому природно, що з часом між ними виникають суперечності, а збільшення кількості нормативних матеріалів ускладнює їх виконання. Крім того, акти видані в різні періоди часу, неоднаково регулюють суспільні відносини. Але законодавство не може функціонувати належним чин ... Читати далі »

Переглядів: 1982 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)

Законом «Про Державний бюджет України на 2013 рiк», ухваленим Верховною Радою 6 грудня 2012 року, встановлено такi розмiри мiнiмальної заробiтної плати на 2013 рiк (ст. 8):

  • у мiсячному розмiрi: з 1 сiчня — 1147 грн.,
    з 1 грудня — 1218 грн.;
  • у погодинному розмiрi: з 1 сiчня — 6,88 грн.,
    з 1 грудня — 7,3 грн.
Переглядів: 830 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 11.12.2012 | Коментарі (0)