- Права і свободи людини і громадянина окреслюють певну сферу автономного існування індивіда, його життєдіяльності як члена суспільства. Ці правові можливості мають розцінюватися як своєрідні юридичні блага, зміст яких полягає у встановленні і гарантуванні певних меж свободи/несвободи особи. Тому права і свободи людини і громадянина є органічною складовою юридичною частиною особистості як соціальної характеристики людини, входять до її структури. Вони формуються історично в ході розвитку людської спільноти, і тому на кожному історичному етапі існує більша або менша сукупність прав і свобод.
- Тенденцією їх становлення як правового інституту є поступове, але невпинне розширення правового надбання людини і громадянина за рахунок включення до їх переліку нових можливостей.
- Вони є правовим надбанням людини і в тому розумінні, що не даруються державою, а здобуваються — на противагу авторитарним чи патерналістським запитам державної влади.
...
Читати далі »
|
Процес розвитку дитини перш за все потрібно розглядати як процес стадіальний.
Певний вік у житті дитини або відповідний період розвитку - це відносно замкнутий період.
Характеристика показників періоду:
Певна соціальна ситуація, в яку вступає дитина з дорослими в даний період.
Основний або провідний тип діяльності.
Основні психічні новоутворення
Класифікуються за двома типами:
Моносімптомотіческое виділення періодів (за однією ознакою). Блонський: «Енергетичний баланс» (беззубе, молочнозубное і постійно зубне дитинство).
Полісімптоматіческая класифікація: типова для опису етапу дитячої психології.
Виділяють два ти
...
Читати далі »
| |