П`ятниця, 27.06.2025, 14:37
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2014 » Липень » 22
  • Права і свободи людини і громадянина окреслюють певну сферу автономного існування індивіда, його життєдіяльності як члена суспільства. Ці правові можливості мають розцінюватися як своєрідні юридичні блага, зміст яких полягає у встановленні і гарантуванні певних меж свободи/несвободи особи. Тому права і свободи людини і громадянина є органічною складовою юридичною частиною особистості як соціальної характеристики людини, входять до її структури. Вони формуються історично в ході розвитку людської спільноти, і тому на кожному історичному етапі існує більша або менша сукупність прав і свобод.
  • Тенденцією їх становлення як правового інституту є поступове, але невпинне розширення правового надбання людини і громадянина за рахунок включення до їх переліку нових можливостей.
  • Вони є правовим надбанням людини і в тому розумінні, що не даруються державою, а здобуваються — на противагу авторитарним чи патерналістським запитам державної влади.

... Читати далі »

Переглядів: 1087 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 22.07.2014 | Коментарі (0)


 Процес розвитку дитини перш за все потрібно розглядати як процес стадіальний.
Певний вік у житті дитини або відповідний період розвитку - це відносно замкнутий період.
Характеристика показників періоду:
Певна соціальна ситуація, в яку вступає дитина з дорослими в даний період.
Основний або провідний тип діяльності.
Основні психічні новоутворення
Класифікуються за двома типами:
Моносімптомотіческое виділення періодів (за однією ознакою). Блонський: «Енергетичний баланс» (беззубе, молочнозубное і постійно зубне дитинство).
Полісімптоматіческая класифікація: типова для опису етапу дитячої психології.
Виділяють два ти ... Читати далі »

Переглядів: 703 | Додав: UsticiaSokal | Дата: 22.07.2014 | Коментарі (0)