Головна »
2014 » Липень » 22 » Проблеми періодизації дитячого розвитку
10:38 Проблеми періодизації дитячого розвитку |
Процес розвитку дитини перш за все потрібно розглядати як процес стадіальний.
Певний вік у житті дитини або відповідний період розвитку - це відносно замкнутий період.
Характеристика показників періоду:
Певна соціальна ситуація, в яку вступає дитина з дорослими в даний період.
Основний або провідний тип діяльності.
Основні психічні новоутворення
Класифікуються за двома типами:
Моносімптомотіческое виділення періодів (за однією ознакою). Блонський: «Енергетичний баланс» (беззубе, молочнозубное і постійно зубне дитинство).
Полісімптоматіческая класифікація: типова для опису етапу дитячої психології.
Виділяють два типи розвитку дитини:
Стабільні періоди. Течуть дуже повільно з непомітними змінами.
Критичні періоди - стрімка зміна в психіці дитини.
Ознака критичного періоду - наростання труднощів спілкування дорослого з дитиною, які є симптомом того, що дитина потребує вже в нових відносинах з ним.
Періодизація дитинства:
· Криза новонародженості
· Дитинство (1-й рік життя)
· Криза першого року
· Криза дитинства
· Криза 3-х років
· Дошкільне дитинство
· Криза 7-ми років
· Молодший шкільний вік
· Криза 11-12 років
· Підліткове дитинство
|
Переглядів: 704 |
Додав: UsticiaSokal
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]