П`ятниця, 27.06.2025, 21:27
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2014 » Липень » 22 » Проблеми періодизації дитячого розвитку
10:38
Проблеми періодизації дитячого розвитку


 Процес розвитку дитини перш за все потрібно розглядати як процес стадіальний.
Певний вік у житті дитини або відповідний період розвитку - це відносно замкнутий період.
Характеристика показників періоду:
Певна соціальна ситуація, в яку вступає дитина з дорослими в даний період.
Основний або провідний тип діяльності.
Основні психічні новоутворення
Класифікуються за двома типами:
Моносімптомотіческое виділення періодів (за однією ознакою). Блонський: «Енергетичний баланс» (беззубе, молочнозубное і постійно зубне дитинство).
Полісімптоматіческая класифікація: типова для опису етапу дитячої психології.
Виділяють два типи розвитку дитини:
Стабільні періоди. Течуть дуже повільно з непомітними змінами.
Критичні періоди - стрімка зміна в психіці дитини.
Ознака критичного періоду - наростання труднощів спілкування дорослого з дитиною, які є симптомом того, що дитина потребує вже в нових відносинах з ним.
Періодизація дитинства:
· Криза новонародженості
· Дитинство (1-й рік життя)
· Криза першого року
· Криза дитинства
· Криза 3-х років
· Дошкільне дитинство
· Криза 7-ми років
· Молодший шкільний вік
· Криза 11-12 років
· Підліткове дитинство
 

Переглядів: 704 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]