Відповідно до статті 15 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» Міністерство юстиції України з метою виявлення у проектах нормативно-правових актів норм, що можуть сприяти вчиненню корупційних правопорушень, розроблення рекомендацій стосовно їх усунення проводить антикорупційну експертизу проектів нормативно-правових актів. Порядок і методологія проведення антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів та порядок оприлюднення її результатів визначається Міністерством юстиції України. Обов’язковій антикорупційній експертизі підлягають проекти законів України, актів Президента України, інших нормативно-правових актів, що розробляються Кабінетом Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади. За ініціативою фізичних осіб, об’єднань громадян, юридичних осіб може проводитись громадська антикорупційна експертиза проектів нормативно-правових актів. Проведення громадської антикорупційної експерт
...
Читати далі »
|
З давніх-давен піклування про дітей та сім’ю є найсвятішим обов’язком дорослих. Кожна епоха в житті людства, кожен народ прагнули віднайти та створити такий захист, який би дав змогу виховати здорове, щасливе, досконале прийдешнє покоління, яке було б спроможне відвідати інші галактики, поринути у захоплююче вивчення та пізнання навколишнього світу, а перш за все – відчути себе геніальним та неповторним. Одним з найважливіших завдань соціально орієнтованої держави є сприяння вихованню здорових дітей, розвитку молодих сімей, задоволення їх потреб та виконання обов'язків передбачених чинним законодавством. Українська держава здійснює ряд дій, спрямованих на пріоритетне ефективне вирішення проблем сім'ї та дитинства, що є проблемою національного значення, котра потребує першочергового вирішення. Беручи на себе зобов’язання досягти такої мети, Україна керується принципом „діти – передусім за все”, який означає , що потреби дітей під час економічного піднесення і в час
...
Читати далі »
|
Питання реалізації конституційного права громадян вільно.збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», Указами Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та «Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України». Зазначеними нормативно-правовими актами регулюються питання доступу до публічної інформації. Що таке публічна інформація? Відповідно до статті 1 Закону Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, яка була отримана або створена в процесівиконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим законом. В частині другій цієї
...
Читати далі »
|
З 5 січня 2012 року за нереєстрацію та застосування незареєстрованих нормативно-правових актів Міністерство юстиції складатиме протоколи про притягнення до адміністративної відповідальності керівників органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій та інших органів, нормативно-правові акти яких підлягають державній реєстрації. Зміни до законодавства щодо посилення відповідальності посадових осіб органів державної влади були ухвалені Верховною Радою Законом від 8 вересня 2011 року №3720-VI). Так, статтею 188-41 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яка набирає чинності з 5 січня 2012 року було визначено, що неподання, несвоєчасне подання для державної реєстрації нормативно-правових актів, які відповідно до закону підлягають державній реєстрації, направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державної реєстрації та не опубліковані в установленому законом порядку, а також надіслання для виконання вказівок, роз’яснень у будь-якій фо
...
Читати далі »
|
Закон України "Про захист персональних даних" від 1 червня 2010 року №2297-VI, що набрав чинності 1 січня 2011 року регулює відносини, пов'язані із захистом персональних даних під час їх обробки. Відповідно до статті 12 цього Закону збирання персональних даних є складовою процесу їх обробки, що передбачає дії з підбору чи впорядкування відомостей про фізичну особу та внесення їх до бази персональних даних. З урахуванням вимог вказаної статті працівник як суб'єкт персональних даних протягом десяти робочих днів з дня включення його персональних даних до бази персональних даних має бути повідомлений про свої права, визначенні цим Законом, мету збору даних та про осіб, яким передаються його персональні дані, винятково у письмовій формі. Таким чином, роботодавець, який відповідно до законодавства обробляє персональні дані працівників, ма
...
Читати далі »
|
Відтепер жителі міста та району, можуть звернутися до Громадської приймальні Сокальського районного управління юстиції для отримання безоплатної первинної правової допомоги «Правова допомога on-line», зокрема: • надання правової інформації; • надання консультацій і роз’яснень з правових питань; • допомога у складанні заяв, скарг та інших документів правового характеру . Надаємо Вам можливість звернутися за «Правовою допомогою on-line» Громадської приймальні Сокальського районного управління юстиції. Ви можете задати питання з правової тематики, скерувавши його на електронну скриньку (e-mail: usticia.sokal@gmail.com ) та отримати на нього кваліфіковану відповідь. Ми допоможемо Вам набути необхідних правових знань, надати юридичну консультацію, яка, ми сподіваємося, допоможе Вам у вирішенні виникаючих проблем. Розгляд звернень про надання одного
...
Читати далі »
|
Мін‘юст надав роз‘яснення щодо застосування з 1 січня 2012 року закону «Про захист персональних дани
У зв’язку з численними зверненнями громадян щодо практичного застосування деяких положень Закону України «Про захист персональних даних» Міністерство юстиції надало роз’яснення з найбільш актуальних та поширених питань. Зокрема, надано роз’яснення, що таке «персональні дані» та «база персональних даних», а також які відомості не є базою персональних даних та не підлягають реєстрації. Крім того, Мін’юстом роз’яснено деякі питання практичного застосування Закону України «Про захист персональних даних»: хто
...
Читати далі »
| |