Середа, 15.05.2024, 10:25
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2015 » Липень » 3 » При Сокальському управлінні юстиції продовжує свою діяльність громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги
09:45
При Сокальському управлінні юстиції продовжує свою діяльність громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги

Адреса: 80000, м. Сокаль, вулиця Міцкевича, 5, Сокальський район, Львівська область.

Телефон: (03257) 7-30-40

E-mail: info@sok.lv.minjust.gov.ua

Графік роботи: щовіторка, щочетверга (з 10.00 до 16.00).

Основною   метою   діяльності   приймальні   є:  сприяння забезпеченню правового  захисту  конституційних  прав,  свобод,  інтересів громадян та   належна реалізація Закону України "Про безоплатну правову допомогу".

Приймальня здійснює такі види правової допомоги:

  •    надання правової інформації;
  •    надання консультацій і роз'яснень з правових питань;
  •    складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);
  •    надання допомоги  в  забезпеченні  доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Діяльність Приймальні ґрунтується на принципах:

  • верховенства права;
  • законності;
  • доступності безоплатної правової допомоги;
  • забезпечення якості безоплатної правової допомоги.

Питання, з якими звертаються особи, по змозі вирішуються під час прийому в день їх  звернення  з  урахуванням  часу роботи Приймальні.

Якщо під час особистого прийому  встановлено,  що  особа потребує   надання   безоплатної   вторинної   правової  допомоги, працівник, який   проводить   особистий   прийом,   зобов'язаний роз'яснити  їй  порядок  подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Звернення  про  надання  одного з видів правових послуг  надсилаються  або подаються  особами  безпосередньо  до Приймальні.

Звернення про надання одного з  видів  правових  послуг,   що стосуються осіб,  визнаних судом недієздатними або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи піклувальниками.

У разі письмового звернення осіб про надання будь-якого  з  видів  правових  послуг,  з питань,  що віднесені до  їх  повноважень,  зобов'язані надати  такі  послуги протягом тридцяти календарних днів з дня надходження звернення.

Якщо  у  зверненні  особи  міститься  лише  прохання про надання відповідної правової  інформації,  така  правова  допомога надається не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання звернення.

За надання будь-якого з видів правових послуг та  за  видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено  законодавством  для  реалізації  прав  і свобод людини і громадянина,  плата не стягується.

Якщо  питання,  порушені  у  зверненні,  не  належать до компетенції районного управління юстиції, то таке звернення   протягом п'яти календарних надсилається   до  відповідного  Органу  про що  повідомляється  особа, яка подала звернення.

Якщо  під час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, то районне управління юстиції   роз'яснює особі або її законному представникові порядок подання звернень про надання безоплатної вторинної правової допомоги. 

Звернення,  що не стосуються надання первинної  правової допомоги,  розглядаються  в порядку,  встановленому законодавством про звернення громадян.

Для реалізації своїх завдань працівники Приймальні мають право:

  • одержувати безоплатно для здійснення завдань,  покладених  на Приймальню,  необхідну інформацію від державних органів,  установ, організацій у порядку, встановленому чинним законодавством;
  •  користуватися нормативно-правовою   базою,   яка   наявна  та підтримується у контрольному стані у відповідному органі;
  • на заохочення  керівником  Органу за сумлінне виконання своїх обов'язків;
  • направляти особу  до  Органу,  до  компетенції якого належить вирішення питання;
  •  залучати   спеціалістів   органів виконавчої   влади   Автономної  Республіки  Крим,  територіальних органів центральних органів  виконавчої  влади,  місцевих  органів виконавчої  влади,  органів  місцевого  самоврядування,  державних підприємств,  установ,  організацій (за  їх  згодою)  до  розгляду питань, що належать до їх компетенції.

Працівники Приймальні зобов'язані:

  • здійснювати прийом   громадян   у   приміщеннях,   визначених
  • керівником Органу, згідно із затвердженим графіком роботи;
  • дотримуватись порядків особистого прийому  осіб  та  розгляду звернень про надання безоплатної первинної правової допомоги;
  • вести журнал реєстрації особистого обліку прийому  осіб,  які звернулись до Приймальні по безоплатну первинну правову допомогу;
  • дотримуватись Конституції  України  (  254к/96-ВР  ),  Закону України  "Про  безоплатну  правову  допомогу"  ( 3460-17 ),  інших нормативно-правових  актів  та  міжнародних  договорів,  згода  на обов'язковість яких надана Верховною Радою України;
  • не допускати порушень прав і свобод людини і громадянина;
  • приймати осіб,  які  звернулися до Приймальні,  та розглядати порушені ними питання;
  • консультувати особу  про всі можливі шляхи врегулювання спору чи вирішення питання;
  • дотримуватись етичних  норм,  бути  коректним  і  ввічливим у спілкуванні з особою, що звертається;
  •  повідомляти керівників  відповідних  установ,  підприємств та організацій за погодженням з керівником Органу, при якому створена Приймальня,  у  разі отримання конкретних даних про порушення прав та законних інтересів особи, вимог законодавства;
  • не розголошувати конфіденційну інформацію про осіб,  що стала їм відома під час надання правової допомоги;
  • не допускати  застосування  привілеїв  чи обмежень до осіб за ознаками раси,  кольору шкіри,  політичних,  релігійних  та  інших переконань,  статі,  етнічного  та  соціального походження,  місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

Працівники   Приймальні   згідно   із    законодавством відповідальні:

  • за якість та повноту наданої правової допомоги;
  • за схоронність    документів,   які   стосуються   діяльності Приймальні.
Переглядів: 612 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]