- ************************
- Правова робота
- Правова освіта
- ************************
- ДИТЯЧИЙ РОЗДІЛ
- ************************
- ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА
- ДОСТУП ДО ПРАВОСУДДЯ
- ЄДИНИЙ РЕЄСТР ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
- ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
- ************************
- ---------------------------
09:45 При Сокальському управлінні юстиції продовжує свою діяльність громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги | |
Адреса: 80000, м. Сокаль, вулиця Міцкевича, 5, Сокальський район, Львівська область. Телефон: (03257) 7-30-40 Графік роботи: щовіторка, щочетверга (з 10.00 до 16.00). Основною метою діяльності приймальні є: сприяння забезпеченню правового захисту конституційних прав, свобод, інтересів громадян та належна реалізація Закону України "Про безоплатну правову допомогу". Приймальня здійснює такі види правової допомоги:
Діяльність Приймальні ґрунтується на принципах:
Питання, з якими звертаються особи, по змозі вирішуються під час прийому в день їх звернення з урахуванням часу роботи Приймальні. Якщо під час особистого прийому встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівник, який проводить особистий прийом, зобов'язаний роз'яснити їй порядок подання звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги. Звернення про надання одного з видів правових послуг надсилаються або подаються особами безпосередньо до Приймальні. Звернення про надання одного з видів правових послуг, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи піклувальниками. У разі письмового звернення осіб про надання будь-якого з видів правових послуг, з питань, що віднесені до їх повноважень, зобов'язані надати такі послуги протягом тридцяти календарних днів з дня надходження звернення. Якщо у зверненні особи міститься лише прохання про надання відповідної правової інформації, така правова допомога надається не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання звернення. За надання будь-якого з видів правових послуг та за видачу особам бланків заяв, звернень, запитів, довідок, інших документів, подання яких передбачено законодавством для реалізації прав і свобод людини і громадянина, плата не стягується. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції районного управління юстиції, то таке звернення протягом п'яти календарних надсилається до відповідного Органу про що повідомляється особа, яка подала звернення. Якщо під час розгляду звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги встановлено, що особа потребує надання безоплатної вторинної правової допомоги, то районне управління юстиції роз'яснює особі або її законному представникові порядок подання звернень про надання безоплатної вторинної правової допомоги. Звернення, що не стосуються надання первинної правової допомоги, розглядаються в порядку, встановленому законодавством про звернення громадян. Для реалізації своїх завдань працівники Приймальні мають право:
Працівники Приймальні зобов'язані:
Працівники Приймальні згідно із законодавством відповідальні:
| |
|
Всього коментарів: 0 | |