П`ятниця, 17.05.2024, 01:03
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2015 » Квітень » 9 » Негативний вплив інформаційної пропаганди на свідомість українського суспільства
13:32
Негативний вплив інформаційної пропаганди на свідомість українського суспільства

У цьому році на території нашої держави здійснюється психологічний тиск з боку іноземних та вітчизняних засобів масової інформації, що ведуть так звану «інформаційну війну» проти України, з метою поширення неправдивих відомостей про події, що дійсно відбуваються в державі. Інформаційний простір України перенасичений низкою негативних явищ, що створюють загрозу національній безпеці України.

Проблеми інформаційної безпеки набувають особливого значення у всіх сферах життя. Внаслідок швидкого розвитку глобального інформаційного суспільства збільшується використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Спостерігаємо, як в Україні розпалюється міжнаціональна ворожнеча, лунають заклики до повалення законної української влади, розчленування незалежної і соборної України всупереч європейським стандартами у сфері засобів масової інформації, на тлі масованого і агресивного наступу інформаційної пропаганди,.

Такі дії призведуть до дезінтеграції, посилення суспільної напруженості, детонації небезпечних конфліктогенних явищ в суспільстві. Людей неминуче ставлять перед вибором «або ти з нами» «або ти проти нас».

У сучасних умовах засоби масової інформації мають величезний вплив на духовні процеси, що відбуваються в суспільстві. ЗМІ формують певні ціннісно-смислові моделі для засвоєння суспільством і підтверджують тезу «хто володіє засобами масової інформації, той володіє громадською думкою».

Мережу засобів масової комунікації можна прирівняти до «трьох китів», на яких базується державна самосвідомість, поряд з національною інтелігенцією та національною політичною елітою.

Однак, як бачимо, ЗМІ можуть не лише консолідувати суспільство, а й підривати його соціально-психологічну стійкість через створення і просування у масову свідомість негативних ціннісних образів, чужих вітчизняній культурі ідеалів і цінностей.

Суспільство й держава повинні постійно дбати про нейтралізацію регресивних тенденцій в інформаційному полі й мобілізовувати ресурси ЗМІ для забезпечення духовної єдності суспільства.

Перед Україною сьогодні стоїть завдання об’єднати багатоетнічне українське суспільство в єдину політичну націю з високим рівнем національної свідомості. Адже інформаційна діяльність засобів масової інформації буде і надалі незмінно зростати й посилюватися, здійснювати вплив на всі сторони життєдіяльності суспільства і держави. Тому постає завдання так організувати інформаційну діяльність, щоб вона відповідала українським національним інтересам, сприяла утвердженню незалежної Української держави.

Тільки незалежні засоби масової інформації зможуть культивувати загальнодержавні й національні цінності, транслювати історико-культурні традиції, утверджувати національну мову, культуру, формувати духовні основи нації, виступати дієвим інструментом консолідації суспільства в єдину національну спільноту.

Суспільство треба об’єднувати навколо фундаментальних цінностей - свободи, незалежності. Ми повинні присікати будь-яку недостовірну, неповну, упереджену інформацію про Україну, унеможливити намагання маніпулювати суспільною свідомістю.

Широка інформаційно - роз’яснювальна робота серед населення, виховні, просвітницькі заходи, що об’єднують українське суспільство навколо ідеї української державності – це перші кроки протидії негативному впливу інформаційної пропаганди іноземних та вітчизняних ЗМІ, шлях до формування і зміцнення національної свідомості, потужним важіль протидії обездуховленню та денаціоналізації українців, деморалізації та ідейно-політичної дезорієнтації суспільства.

Переглядів: 1423 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]