- ************************
- Правова робота
- Правова освіта
- ************************
- ДИТЯЧИЙ РОЗДІЛ
- ************************
- ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА
- ДОСТУП ДО ПРАВОСУДДЯ
- ЄДИНИЙ РЕЄСТР ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
- ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
- ************************
- ---------------------------
12:24 Як отримати статус волонтерської організації? | |
1. Надання юридичній особі статусу волонтерської організації здійснюється центральним органом виконавчої влади у сфері волонтерської діяльності (стаття 6 Закону України „Про волонтерську діяльність”). 2. Центральний орган виконавчої влади у сфері волонтерської діяльності - Міністерство соціальної політики України (Указ Президента України від 2 вересня 2013 року № 472/2013 „Про внесення змін до деяких указів Президента України щодо волонтерської діяльності”). 3. Для отримання статусу волонтерської організації юридична особа звертається до Міністерства соціальної політики України з письмовою заявою від імені цієї юридичної особи. 4. У заяві зазначаються: - назва юридичної особи, яка бажає отримати статус волонтерської організації; - її місцезнаходження; - поштова адреса; - номери засобів зв'язку, а також, за наявності, адреси офіційного веб-сайту в мережі Інтернет, електронної пошти. 5. До заяви також додаються: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; копія статуту (положення) юридичної особи (завірена в установленому порядку). Увага! Статут (положення) юридичної особи має містити відомості про напрями діяльності (підпункт 2 пункту 1 статті 11 Закону України „Про громадські об’єднання”), що здійснюються шляхом надання волонтерської допомоги - роботи та послуги, що безоплатно виконуються з метою підтримки малозабезпечених, безробітних, багатодітних, бездомних, інших вразливих верств населення (пункт 3 статті 1 Закону України „Про волонтерську діяльність”) тобто має бути зазначено, що громадська організація повинна поширювати свою діяльність не тільки на членів організації, а й на членів громади.
До уваги волонтерів! Реєстр волонтерів антитерористичної операції формується і ведеться центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, та оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Порядок формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. (ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ) Для включення до Реєстру волонтерів антитерористичної операції благодійник - фізична особа подає заяву, копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) та довідку з банку (довідки з банків) із зазначенням реквізитів рахунків, відкритих на ім’я такого волонтера, що призначені для здійснення благодійної діяльності. Включення до Реєстру здійснюється за заявницьким принципом протягом одного робочого дня.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |