Вівторок, 26.11.2024, 11:15
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2015 » Жовтень » 12 » Зареєструвати власний бізнес в усіх органах можна усього за 1 добу
15:53
Зареєструвати власний бізнес в усіх органах можна усього за 1 добу

Підприємницьку діяльність в Україні можна буде зареєструвати за одну добу без необхідності ходити по різних інстанціях. Відповідний спільний наказ підписали Міністерство юстиції, Пенсійний фонд і Державна служба статистики. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк на засіданні Кабінету Міністрів. Він зазначив: зараз в Міністерстві юстиції реєстрація підприємницької діяльності здійснюється буквально за одну добу, але проблема залишалася в Державній службі статистики, Пенсійному фонді і Державній фіскальній службі. «Міністерство юстиції вже підписало спільний наказ із Пенсійним фондом і з Державною службою статистики щодо того, що реєстрація підприємців в цих органах тепер буде так само здійснюватися за один день. Нарешті ми дійдемо до того, що за один день можна провести реєстрацію підприємств у всіх органах державної влади», - сказав Арсеній Яценюк. Водночас він дав доручення невідкладно підписати наказ між Мін’юстом і Міністерством фінансів «щодо запровадження такої ж системи реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності, яку Міністерство юстиції запровадило з Мінсоцполітики і з Державною службою статистики - Міністерством економіки». «Державна фіскальна служба поки що пасе задніх в цьому питанні, адже до десяти днів треба було ногами протоптувати коридори ДФС, щоб зареєструвати бізнес», - зазначив глава Уряду. Він підкреслив, що Міністерство юстиції України – один із флагманів проведення реформ із дерегуляції, переходу на електронні сервіси. «Те, що зроблено за останніх 18 місяців Міністерством юстиції по дерегуляції, по відкриттю всіх баз даних і по спрощенню для підприємців і громадян отримання довідок, дозволів, будь-якої інформації всіх видів державного реєстру, - заслуговує на повагу», - сказав Арсеній Яценюк. Міністр юстиції Павло Петренко зауважив: раніше після реєстрації в Міністерстві юстиції протягом 2 днів нову компанію мали б зареєструвати в Пенсійному фонді, органах статистики і податковій. Насправді ж ці 2 дні перетворювалися на тижні. «Це було пов’язано з тим, що не було автоматизованого електронного обміну інформацією між нашим реєстром і відповідними базами даних цих органів. Сьогодні набули чинності спільні накази, які забезпечують такий обмін», - повідомив Павло Петренко. За його словами, підприємцю віднині достатньо зареєструвати свій бізнес в Міністерстві юстиції. Інформація про нове підприємство в режимі онлайн кожні 2 години завантажується в системи Пенсійного фонду і Держстатистики. Ці органи протягом ще двох годин мають взяти на облік підприємця і внести інформацію про це до бізнесреєстру. «Зранку ви зареєструвалися, а до кінця дня ви вже отримуєте витяг з реєстру про те, що ви вже стоїте на обліку в Пенсійному фонді, в органах статистики і у податковій. Це та реальна дерегуляція, яка спрощує життя українцям», - наголосив очільник Мін’юсту. Павло Петренко також висловив сподівання, аналогічний документ вже завтра буде підписано з Міністерством фінансів і до існуючої системи обміну інформації долучиться Державна фіскальна служба. Окрім того, Міністр юстиції наголосив, що нині запроваджуються ініціативи, які ще рік тому вважалися фантастикою. Минулого тижня Уряд прийняв постанову, якою запровадив систему ідентифікації громадян за допомогою платіжних карток – BankID. Нині НБУ власним рішенням має реалізувати механізм такої ідентифікації. «У нас є всі реальні шанси до кінця року більшість адмінпослуг, які залишаться на рівні міністерств, перевести в онлайн режим, а інші передати місцевим органам влади», - зазначив він.

Переглядів: 565 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]