Четвер, 28.03.2024, 14:34
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2015 » Листопад » 24 » Відповіді які хвилюють кожного , процедура реєстрації громадського об’єднання
12:05
Відповіді які хвилюють кожного , процедура реєстрації громадського об’єднання
Територія на яку поширюється діяльність громадського об’єднання
Громадське об’єднання може діяти на всій території України незалежно від того, чи отримало воно статус всеукраїнського. Фактично, нині такий статус є лише «декоративним» додатком до назви об’єднання.
Основні процедури реєстрації громадської організації – юридичної особи регулюються  Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», однак є деякі особливості, які слід мати на увазі.
Процедура реєстрації
Для реєстрації громадської організації чи громадської спілки – юридичної особи протягом 60 днів з дня їх утворення  необхідно подати (особисто або надіслати поштою) пакет документів, оформлених українською мовою, до відповідної реєстраційної служби районного, міського, міськрайонного управління юстиції за місцезнаходженням організації.
Які ж  документи необхідно подавати?
1)заяву за формою, затвердженою Мін’юстом, до якої додаються:
2) примірник протоколу установчих зборів;
3) статут (2 примірники) (вимоги до статуту визначаються у ст.11 зазначеного закону);
4) відомості про керівні органи громадського об’єднання із зазначенням ПІБ (за наявності), дати народження керівника, членів інших керівних органів, посади в керівних органах, контактного номера телефону та інших засобів зв’язку, а також зазначені відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій, до яких додається письмова згода цієї особи, якщо така особа не була присутня на установчих зборах. Для реєстрації громадської спілки також додаються документи, які містять відомості щодо структури власності засновників — юридичних осіб та фізичних осіб — власників істотної участі цих юридичних осіб.
5) заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи.
Заяву та документи, зазначені в пунктах 4 і 5, підписує керівник або особа (особи), яка має право представляти громадське об’єднання для здійснення реєстраційних дій. Справжність підпису зазначеної особи на заяві про реєстрацію громадського об’єднання засвідчується нотаріально.
Якщо засновником (засновниками) громадської спілки є іноземна юридична особа додатково подається легалізований документ про підтвердження реєстрації юридичної особи в країні її місцезнаходження — витяг із торговельного, банківського або судового реєстру.
Процедура реєстрації є безкоштовною і займає максимум 7 днів, якщо  з документами все гаразд.
Якщо громадське об’єднання було утворене, однак документи не були надані реєстраційному органові, таке об’єднання не має легального статусу власне громадського об’єднання.
В результаті розгляду документів протягом 5 днів, орган приймає наступні рішення:
1. про прийняття письмового повідомлення та внесення відомостей про громадське об’єднання до Реєстру громадських об’єднань (цей реєстр є у вільному доступі за адресою: rgo.informjust.ua). Копія рішення про прийняття письмового повідомлення надається (надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення) засновникам громадського об’єднання або особі (особам), уповноваженій представляти громадське об’єднання, не пізніше наступного дня після його прийняття.
2. про неприйняття повідомлення (вмотивоване) про утворення громадського об’єднання (в разі невідповідності документів нормам щодо назви об’єднання, складу засновників, членів, порядку утворення).
Якщо громадське об’єднання усуває недоліки, то реєстраційний орган протягом 3 днів приймає рішення про прийняття письмового повідомлення та внесення відомостей про громадське об’єднання до Реєстру.
Які документи потрібно отримати як результат реєстрації громадського об’єднання
У разі реєстрації потрібно отримати три документи:
1. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців
2. Свідоцтво про реєстрацію громадського об’єднання як громадського об’єднання
3. Один примірник статуту з позначкою про реєстрацію
У разі повернення документів на доопрацювання  чи відмови у реєстрації обов’язково повинен бути висновок за результатами правової експертизи.
 Дії, бездіяльність і рішення органу реєстрації можна оскаржити до суду.
 
Переглядів: 582 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]