- ************************
- Правова робота
- Правова освіта
- ************************
- ДИТЯЧИЙ РОЗДІЛ
- ************************
- ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЙНА СЛУЖБА
- ДОСТУП ДО ПРАВОСУДДЯ
- ЄДИНИЙ РЕЄСТР ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ
- ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
- ************************
- ---------------------------
14:37 Грубість породження насильства | |
Грубість — це слово відрізняється від слова Грубіян. Воно може позначати неотесаність, невміння бути делікатним
Зростання агресивних тенденцій серед людей відображає одну з найгостріших проблем сучасності. Прояв грубості, як у школах, так і дошкільних установах все більше хвилює батьків, вихователів, вчителів. У зв'язку з важливістю гуманізації і демократизації всієї системи освіти, в тому числі і суспільного дошкільного виховання, нагальним завданням є формування у дітей з перших років життя моральних цінностей, які допомогли б їм надалі протистояти зрослої бездуховності та комерціалізації суспільства, виховати в них толерантність, миролюбність, кооперативность. У ранньому та дошкільному дитинстві агресивні прояви грубості зустрічаються у значної кількості дітей як відображення слабкою соціалізірованності особистості і відсутності у них соціально прийнятих комунікативних навичок. Поступово під впливом спілкування з оточуючими на зміну деструктивних форм взаємодії приходять нові соціалізовані форми поведінки. Це обумовлює актуальність вивчення проблеми агресії у дітей та процесу формування агресивної поведінки, а також пошуку шляхів його корекції, починаючи з дошкільного дитинства - вікового періоду первісного формування особистості дитини. Особливості прояви агресивної поведінки грубості тісно пов'язані з особливостями взаємин дитини в родині і групі дитячого саду. Агресивні дії дітей є способом неадекватного реагування дитини на конфліктну ситуацію. Умовами, що провокують прояви агресії є: а) емоційне неблагополуччя дитини в родині і групі дитячого саду; б) деякі (негативні) відносно стійкі риси його особистості; в) особливості ситуації, емоційно когнітивної регуляції поведінки; г) недостатнє володіння соціально-прийнятними способами вирішення конфліктів; д) використання в якості зразків, для наслідування агресивних дій дорослих, однолітків, телевізійних героїв. Якщо уважно вивчити причини жорстокості людей, стає ясно, що своїм корінням вони йдуть у дитинство.Тому треба сказати що дитина наслідує батьків і ще з ранього дитинства вона вивчає їх навички та поведінку .Часто батьки при виховані застовують грубість та насильство Однак це призводить лише до того, що у дитини, яка вчинила непорядний вчинок, не з'являється почуття провини. Його замінює фізичне покарання. Це перешкоджає розвитку нормальної особистості, здатної контролювати свою поведінку. У кінцевому підсумку дитина приходить до думки, що правий той, хто сильніший. Підростаючи, він буде застосовувати фізичний вплив до своїх однолітків, а потім і до своїх дітей.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |