П`ятниця, 22.11.2024, 18:24
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » Файли » Мої файли

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
08.09.2015, 09:19

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

 

Державна реєстрація змін до установчих документів    юридичної особи        

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Реєстраційна служба Сокальського районного управління юстиції у Львівській області

Центр надання адміністративних послуг Сокальської районної державної адміністрації

 

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

       вулиця Тартаківська, 7, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

       вулиця Шептицького,40, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

 

 

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Час прийому суб’єктів звернень у державного реєстратора реєстраційної служби Сокальського РУЮ становить:

Понеділок – четвер 9.00 – 18.00

Обідня перерва з 13.00 до 13.45

п’ятниця  - 9.00 – 17.00

обідня перерва – 13.00 – 13.45

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить:

- у понеділок, вівторок, п’ятницю – з 9.00 до 16.00 год.;

- у середу та четвер – з 9.00 до 20.00 год.;

- у суботу – з 9.00 до 16.00 год.;

- Центр працює без перерви.

Час опрацювання документів:

- понеділок, вівторок : 16.00-18.00 год.

- середа, четвер: 18.30- 20.00 год.;

- п’ятниця 16.00 – 16.45 год.;

- субота : 14.40 – 16.00 год.

- Центр не працює у неділю, святкові та неробочі дні.

 

4.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

(03(257)72055

u669 @ukr.net

 

03(257)72175

sokalcnap@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

5.

Закони України

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (статті 8, 10, 29, 30).

 

6.

Акти Кабінету Міністрів України

-

 

7.

Акти центральних органів виконавчої влади

  1. Наказ Міністерства юстиції України від 14.10.2011 №3178/5 ( у редакції  наказу Міністерства юстиції України від 03 грудня 2014 року  №2046/5)"Про затвердження форм реєстраційних карток".
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013          № 730/5 "Про затвердження форм заяв та повідомлень, надання (надсилання) яких встановлено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за № 671/23203.

Наказ Міністерства юстиції України від 20.01.2012 № 113/5 "Про затвердження опису гербової печатки державного реєстратора та описів і зразків штампів для проставляння державним реєстратором відміток на установчих документах при проведенні реєстраційних дій", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01. 2012  за № 89/20402.

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

-

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення юридичної особи у зв’язку із прийняттям рішення про внесення змін до установчих  документів юридичної особи.

 

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1.  Заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи (форма 3).
  2.  Примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує  правомочність прийняття рішення  про внесення  змін  до  установчих документів.
  3.  Оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або  інформація  про  оприлюднення  повідомлення  про
    втрату   всіх   або   частини   зазначених  оригіналів  установчих
    документів.
  4. Два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції.
  5. Документ, що підтверджує внесення адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів, якщо інше не  встановлено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців". (0.05 мінімальної заробітної платиза  оприлюднення  відповідного  повідомлення  на офіційному
    веб-сайті   центрального  органу  виконавчої  влади,  що  реалізує
    державну  політику  у сфері державної реєстрації юридичних осіб та
    фізичних осіб - підприємців.)

Якщо документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи подаються особою, яка згідно з  відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти  юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.

Якщо документи подаються іншим представником юридичної особи додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та надається документ  або нотаріально засвідчена копія документа, що засвідчує повноваження представника.

Додатково подається:

 У разі внесення змін до установчих  документів,  які пов'язані:

  1. Із зменшенням статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) юридичної особи, зміною місцезнаходження юридичної особи, зміною найменування юридичної особи  – документ, що підтверджує внесення  плати  за   оприлюднення  відповідного  повідомлення  на офіційному веб-сайті   центрального  органу  виконавчої  влади,  що  реалізує державну  політику  у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
  2.  Із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи – примірник оригіналу  (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів:

рішення про  вихід  юридичної  особи  із  складу  засновників (учасників);

заяви фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників);

заяви, договору, іншого документа про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;

рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної  особи, якщо це передбачено  законом  або установчими документами юридичної особи;

  1. Із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи на підставі факту смерті фізичної особи - засновника (учасника) та відмови інших засновників (учасників) у прийнятті  спадкоємця (спадкоємців) померлого до складу засновників – ксерокопія (нотаріально засвідчена копія, копія, завірена органом державної реєстрації актів цивільного стану) свідоцтва про смерть фізичної особи або документа, що є підставою для його видачі відповідно до Закону  України  "Про  державну  реєстрацію актів цивільного стану";
<>4.Внесення змін до установчих документів юридичної   особи оформляється окремим додатком або викладенням   установчих документів у новій редакції. На титульній  сторінці  додатка  до установчих документів юридичної особи робиться відмітка про те, що зазначені документи є невід'ємною частиною відповідних  установчих документів.

 

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) юридичною  особою.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Справляється адміністративний  збір у розмірі 0.05 мінімальної заробітної плати за проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи У разі, якщо зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, пов’язані із зміною місцезнаходження юридичної особи, зміною найменування юридичної особи, зменшенням статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) юридичної особи – справляться плата за   оприлюднення  відповідного  повідомлення  на офіційному веб-сайті   центрального  органу  виконавчої  влади,  що  реалізує державну  політику  у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у розмірі 0.05 мінімальної заробітної плати.

Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації змін до установчих документів благодійних організацій  не справляється

 

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 10, 22.

 

11.2

Порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

 Документом, що підтверджує внесення плати ,   є  копія  квитанції,  виданої  банком,  або  копія платіжного  доручення  з  відміткою  банку, квитанція  з платіжного термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку.

 

11.3

Розрахунковий рахунок:

БАНК: ГУДКСУ у Львівській області

МФО: 825014

КОД ПЛАТЕЖУ: 22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 38011490

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: державний бюджет

РАХУНОК: 31114170700540- За державну реєстрацію змін до установчих документів.

УКуСокаль. р/Сокальський р-н/,

Код платежу 22012800

Код отимувача (ЄДРПОУ)- 38011490

ГУДКСУ у Львiвськiй областi

МФО 825014

Рахунок: 31312303700540- Плата за оприлюднення повідомлення на офіційному веб-сайті.

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Не пізніше наступного робочого дня
після   проведення   державної   реєстрації   змін  до  установчих
документів  юридичної  особи

У разі проведення державної реєстрації змін до установчих
документів, які пов'язані із зміною відомостей про юридичну особу,
які  відповідно  до   Закону зазначаються у виписці з Єдиного
державного  реєстру,  державний  реєстратор  крім  документів, які
передбачені  частиною чотирнадцятою цієї статті, додатково повинен видати  (надіслати  поштовим  відправленням)  заявнику  виписку з Єдиного  державного  реєстру  протягом  24 годин, крім вихідних та святкових  днів, після отримання від органів статистики, доходів і зборів,   Пенсійного   фонду   України   відомостей  про  внесення відповідних відомостей до відомчих реєстрів.

Повідомлення про залишення без розгляду поданих документів видається не пізніше наступного робочого дня  з дати надходження документів.

Повідомлення про відмову в проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи видається не пізніше трьох робочих днів  з дати надходження документів.

 

12.

Перелік підстав для залишення документів без розгляду

  1. Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації.
  2. Документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою  статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".
  3. Документи подані не у повному обсязі.
  4. Документи подано особою, яка не має на  це повноважень.
  5. До державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у  проведенні  реєстраційних дій.

 

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Невідповідність відомостей, які вказані в  реєстраційній картці на проведення державної  реєстрації  юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи.

Невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

Порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема:

наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як  посадові  особи органу управління юридичної особи;

невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі;

невідповідність  відомостей  про  засновників  (учасників) та кінцевого   бенефіціарного  власника  (контролера)  (бенефіціарних власників  (контролерів)) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться  в  Єдиному  державному  реєстрі;

наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців";

наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців найменування, яке тотожне найменуванню юридичної особи, яка має намір зареєструватися;

використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного  чи  скороченого найменування державного органу або органу місцевого  самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичного  державного найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом  Міністрів України;

невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону щодо найменування окремих видів юридичних осіб (банк, кредитна спілка, недержавний пенсійний фонд тощо);

 встановлена іншими законами заборона використання у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів.

 

14.

Результат надання адміністративної послуги

  1. Повідомлення про залишення документів без розгляду.
  2.  Повідомлення про відмову в проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
  3. Один примірник змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або один примірник оригіналу установчих документів у новій редакції та один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів.
  4. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у разі внесенні змін до установчих документів, які пов’язані із зміною відомостей про юридичну особу, які відповідно  до  Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" зазначаються у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про залишення документів без розгляду/ повідомлення про відмову в проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи разом з документами, що подавалися для проведення державної змін до установчих документів юридичної особи або один примірник оригіналу установчих документів у старій редакції з відмітками державного реєстратора про проведення державної реєстрації змін до установчих документів та виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (у разі видачі) видаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику.

 

16.

Примітка

-

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

Державна реєстрація змін до установчих документів    юридичної особи         

 

 

з/п

Етапи послуги (послідовність дій щодо виконання послуги)

Виконавець

Термін виконання (днів)

  1.  

Інформування споживачів про види послуг, зміст заяв, перелік документів тощо.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Передача документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Прийом за описом документів, які подані для проведення державної реєстрації  змін до установчих документів юридичної особи.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Передача в ЦНАП копії опису, за яким прийняті документи з відміткою про дату надходження документів.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Перевірка документів, які подані для проведення державної реєстрації  змін до установчих документів юридичної особи державному реєстратору, на відсутність підстав для залишення їх без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів.

  1.  

Передача в ЦНАП повідомлення про залишення без розгляду поданих документів разом з документами, що подавалися для проведення державної змін до установчих документів юридичної особи – у разі залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів.

  1.  

Перевірка  документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Протягом трьох робочих днів з дати надходження документів.

  1.  

Передача в ЦНАП повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів разом з документами, що подавалися – у разі наявності підстав для відмови.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше трьох робочих днів з дати надходження документів.

  1.  

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації змін до установчих документів – у разі відсутності підстав для відмови.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження докуменів

  1.  

Передача в ЦНАП одного примірнику змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або один примірник оригіналу установчих документів у новій редакції та одного  примірнику оригіналу установчих документів  у  старій редакції з відмітками державного реєстратора про  проведення державної реєстрації змін до установчих документів – у разі проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня

У разі проведення державної реєстрації змін до установчих
документів, які пов'язані із зміною відомостей про юридичну особу,
які  відповідно  до   Закону зазначаються у виписці з Єдиного
державного  реєстру,  державний  реєстратор  повинен видати  (надіслати  поштовим  відправленням)  заявнику  виписку з Єдиного  державного  реєстру протягом 24 годин , крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором  від органів статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України даних про взяття на облік юридичної особи

  1.  

Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) засновнику або уповноваженій ним особі одного примірнику змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або один примірник оригіналу установчих документів у новій редакції та одного  примірнику оригіналу установчих документів  у  старій редакції з відмітками державного реєстратора про  проведення державної реєстрації змін до установчих документів – у разі проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

Дії або бездіяльність державного реєстратора можуть бути оскаржені до суду

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: UsticiaSokal
Переглядів: 771 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]