Вівторок, 26.11.2024, 02:26
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » Файли » Мої файли

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
08.09.2015, 09:18

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

 

Видача дублікату  установчих документів юридичної особи

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Реєстраційна служба Сокальського районного управління юстиції у Львівській області

Центр надання адміністративних послуг Сокальської районної державної адміністрації

 

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

       вулиця Тартаківська, 7, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

       вулиця Шептицького,40, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

 

 

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Час прийому суб’єктів звернень у державного реєстратора реєстраційної служби Сокальського РУЮ становить:

Понеділок – четвер 9.00 – 18.00

Обідня перерва з 13.00 до 13.45

п’ятниця  - 9.00 – 17.00

обідня перерва – 13.00 – 13.45

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить:

- у понеділок, вівторок, п’ятницю – з 9.00 до 16.00 год.;

- у середу та четвер – з 9.00 до 20.00 год.;

- у суботу – з 9.00 до 16.00 год.;

- Центр працює без перерви.

Час опрацювання документів:

- понеділок, вівторок : 16.00-18.00 год.

- середа, четвер: 18.30- 20.00 год.;

- п’ятниця 16.00 – 16.45 год.;

- субота : 14.40 – 16.00 год.

- Центр не працює у неділю, святкові та неробочі дні.

 

4.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

(03(257)72055

u669 @ukr.net

 

03(257)72175

sokalcnap@ukr.net

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

 

5.

Закони України

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (статті 8, 10 19, 22).

 

6.

Акти Кабінету Міністрів України

 

 

7.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013 № 730/5 "Про затвердження форм заяв та повідомлень, надання (надсилання) яких встановлено Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за № 671/23203.

 

Умови отримання адміністративної послуги

 

-

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення юридичної особи у зв’язку із втратою оригіналів установчих документів.

 

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява  про  втрату оригіналів установчих документів встановленого зразка.
  2. Документ,  що  підтверджує  внесення  плати  за  оприлюднення
    повідомлення   на   офіційному   веб-сайті    центрального   органу
    виконавчої  влади, що реалізує державну політику у сфері державної
    реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  3. Довідка, видана органом внутрішніх справ, про реєстрацію заяви про втрату оригіналів установчих  документів.

Якщо документи подаються особою, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.

Якщо заява  про  втрату  оригіналів   установчих   документів  подається особою,  яка згідно з відомостями,  внесеними до Єдиного державного реєстру,  має право  вчиняти  юридичні  дії  від  імені юридичної особи без довіреності,  державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця. 

      Якщо документи  подаються  представником   юридичної   особи, 

державному    реєстратору    додатково    пред'являється   паспорт 

громадянина  України або паспортний документ іноземця та надається 

документ, що засвідчує повноваження представника

Вимоги до документів:

Документи, які подаються (надсилаються поштовим відправленням) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.

Якщо документи  надсилаються державному реєстратору поштовим  відправленням, справжність підпису заявника на заяві  повинна  бути нотаріально засвідчена.

Підпис особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), заяві про втрату оригіналів установчих документів повинен бути засвідчений відповідною посадовою особою в установленому порядку.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом чи особою.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Справляється плата   за  оприлюднення
повідомлення   на   офіційному   веб-сайті   центрального органу   
виконавчої  влади, що реалізує державну  політику у сфері державної 
реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців  в розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати .

 За  видачу  дубліката  оригіналу установчих документів та
змін  до  них,  засвідчених  державним  реєстратором, справляється
адміністративний збір у розмірі 0,02 мінімальної заробітної плати .

 

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 10, 22.

 

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Адміністративний збір у розмірі 0,02 мінімальної заробітної плати.

Документом,  що  підтверджує  внесення  адміністративного
збору,   є  копія  квитанції,  виданої  банком,  копія  платіжного
доручення  з  відміткою  банку,  квитанція з платіжного термінала,
квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку.

Плата   за  оприлюднення
повідомлення   на   офіційному   веб-сайті   центрального органу   
виконавчої  влади, що реалізує державну  політику у сфері державної 
реєстрації  юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців
  в розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати.

Документом, що підтверджує внесення плати за оприлюднення
повідомлення,   є  копія  квитанції,  виданої  банком,  або  копія
платіжного  доручення  з  відміткою  банку, квитанція з платіжного
термінала, квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку

 

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

БАНК: ГУДКСУ у Львівській області

МФО: 825014

КОД ПЛАТЕЖУ: 22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 38011490

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: державний бюджет

РАХУНОК: 31114170700540- За видачу дубліката установчих документів.

УКуСокаль. р/Сокальський р-н/,

Код платежу 22012800

Код отимувача (ЄДРПОУ)- 38011490

ГУДКСУ у Львiвськiй областi

МФО 825014

Рахунок: 31312303700540- Плата за оприлюднення повідомлення на офіційному веб-сайті.

 

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи здійснюється не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

Повідомлення про залишення заяви про втрату  оригіналів установчих документів без розгляду видається     (надсилається   поштовим
відправленням  з  описом  вкладення) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

 

13.

Перелік підстав для залишення документів без розгляду

  1. Заява оформлена з порушенням вимог,  встановлених  частинами  першою та другою статті 8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".
  2. До заяви не додаються документи, передбачені частиною п’ятнадцятою статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".
 До державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони проведення реєстраційних дій.

 

14.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

-

 

15.

Результат надання адміністративної послуги

  1. Повідомлення про залишення заяви про втрату  оригіналів установчих документів без розгляду.
  2. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.

 

16.

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про залишення заяви про втрату  оригіналів установчих документів без розгляду видається (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику.

 

17.

Примітка

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

Видача дублікату  установчих документів юридичної особи

з/п

Етапи послуги (послідовність дій щодо виконання послуги)

Виконавець

Термін виконання (днів)

  1.  

Інформування споживачів про види послуг, зміст заяв, перелік документів тощо.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Передача документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Прийом заяви про  втрату оригіналів установчих документів та документів, що додаються до неї.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

  1.  

Перевірка заяви про  втрату оригіналів установчих документів на відсутність підстав для залишення її без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

  1.  

Передача в ЦНАП повідомлення про залишення без розгляду заяви про втрату оригіналів установчих документів – у разі залишення заяви без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів

  1.  

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи – у разі відсутності підстав для залишення заяви без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження заяви про  втрату оригіналів установчих документів.

  1.  

Передача в ЦНАП дублікату установчих документів чи дублікату змін до них

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше наступного робочого дня з дати запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

  1.  

Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) засновнику або уповноваженій ним особі дублікату установчих документів чи змін до них з відміткою державного реєстратора про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про втрату установчих документів

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

Дії або бездіяльність державного реєстратора можуть бути оскаржені до суду.

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: UsticiaSokal
Переглядів: 737 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]