Четвер, 21.09.2017, 00:44
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2016 » Березень » 2 » Ведення реєстраційних справ у сферах державної реєстрації
11:08
Ведення реєстраційних справ у сферах державної реєстрації

          Відповідно до Законів України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", що набрали чинночті з 01 січня 2016 року, а також розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року  № 1395-р "Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань"

суб'єктами державної реєстрації є: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси та акредитовані суб'єкти.

     Організаційну основу суб'єктів державної реєстрації  складають саме виконаві органи міських рад, міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації. Ці суб'єкти державної реєстрації набувають повноваження з державної реєстрації з 01 січня 2016 року без прийняття будь-яких  додаткових рішень.

       На відміну від них виконавчі органи сільських, селищних, міських рад потребують прийняття додаткових рішень, акредитовані суб'єкти - проходження певних процедур.

Ведення реєстраційних справ у сферажх державної реєстрації.

    Оскільки саме виконавчим органам міських рад (міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення), Київській, Севастопольській міським, районним, районним у містах Києві та Севастополі державним адміністраціям в обов'язковому порядку передаються повноваження з державнрої реєстрації від органів державної реєстрації, утворених Міністерством юстиції, Законами передбачається виключна компетенція таких органів влади по веденню реєстраційних справ у паперовій формі.

         Абзацом другим пункту 9 частини третьої статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", встановлено, що ведення реєстраційної справи у паперовій формі здійснюється виключно  державними реєстраторами, які перебувають у трудових відносиних  з виконавчими органами міських рад, міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями, за місцем знаходження відповідного майна.

              згідно з частиною третьою статті 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" реєстраційна справа в паперовій формі зберігається  у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням  юридичної особи, громадського формування, фізичної особи-підприємця, зокрема щодо юридичної особи (крум громадського формування) та фізичної особи-підприємця  - у виконавчих органах міської ради, міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних , районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.

Переглядів: 201 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]