Неділя, 17.12.2017, 15:03
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » 2015 » Грудень » 24 » ФУНКЦІЇ НОТАРІУСІВ
11:15
ФУНКЦІЇ НОТАРІУСІВ

Як реєстраційна мрія сьогодні стала реальністю Понад 7 000 мініцентрів адміністративних послуг, де українцям надаватимуть якісні сервіси – це 7 000 високопрофесійних вмотивованих фахівців, які вміють працювати з клієнтами і вирішувати їх проблеми. Все це – нова реальність у системі реєстрації майна і бізнесу, в яку ми з вами зробили крок вже сьогодні, коли 7 000 приватних нотаріусів отримали право проводити усі реєстраційні дії. Шлях до мрії був складним, але ми його подолали. Система реєстрації у тому вигляді, в якому вона була за попередньої команди Мін'юсту, далі існувати не могла. Ми принципово обрали для себе низку ключових ідей, на які спиралася наша реформа. Перша – децентралізація та передача реєстраційних функцій місцевим органам влади. Адже якісно надавати послуги громадянам могли лише ті державні органи, які є найближчими до громадян. Друга – створення реальної конкуренції на цьому ринку послуг, щоб громадяни самі могли вирішувати до кого звернутися. Дані ініціативи увійшли в пакет децентралізаційних законопроектів, розроблений Мін'юстом разом з депутатами усіх фракцій коаліції, представниками громадянського суспільства та міжнародними експертами, який після піврічних дискусій все ж таки був прийнятий Верховною Радою. Таким чином Мін'юст ініціював зміни та добровільно відмовився від невластивих для себе функцій – реєстрації бізнесу та нерухомості. З 1 січня ці послуги надаватимуть місцеві органи влади по всій Україні. Окрім того, задля забезпечення реальної конкуренції, вже від сьогодні ці послуги у повному обсязі зможуть надавати 7000 приватних нотаріусів. Які ж основні переваги для пересічних громадян? Перше. Наші громадяни більше не будуть прив'язані до конкретного реєстратора у своєму районі чи місті. Вони зможуть самостійно обирати – звернутися до місцевого ЦНАПу, реєстратора при органах місцевої влади чи нотаріуса. Друге. Ми запровадили принцип екстериторіальності. Тому наші громадяни зможуть провести необхідну реєстраційну дію будь-де в межах області, що ще більше розширює можливість вибору. А в нотаріусів реєстрацію можна буде здійснити в межах всієї України, не обмежуючись областю. Ці дві новації надають можливість українцям у разі черги чи поганої якості надання послуг, чи відголосків старої системи – найменшого натяку на хабар, відмовитися та скористатися послугами іншого спеціаліста, який надасть необхідну послугу якісно та швидко. Третє. Ми максимально спростили всі процедури, мінімізували кількість непотрібних папірців, які мали заповнювати наші громадяни, забезпечили можливість подачі електронних копій документів та скоротили строки виконання реєстраційних дій. Окрім того, ми відмовилися від необхідності надання довідок з реєстрів майна та бізнесу державним органам, адже вони мають доступ до цих реєстрів і можуть самі легко отримати цю інформацію. Четверте. Прийняття законів переводить у постійний формат наш пілотний проект із запровадження електронних онлайн-сервісів. Це ті сервіси, завдяки яким зареєструвати компанію, отримати будь-які дані з реєстрів чи внести зміни до них можна за кілька хвилин. П'яте. Ми ввели нову прогресивну систему дворівневого оскарження реєстраційних дій, яка стане на захист інтересів громадян. Чому Мін'юст ініціював передачу реєстраційних функцій нотаріусам? Це одне з тих рішень, прийняття якого було з самого початку очевидним для нашої команди, але було неприпустимим – для наших попередників. Ще 2 роки тому реєстраційна служба була одним із найбільших кошмарів для пересічних українців. Черги, бюрократія, хамство та прозорі натяки на вирішення проблем за окрему плату. Мін'юст отримував найбільше скарг від населення саме на реєстраційну службу. Для нас було очевидним, що Україна має найпотужнішу в Європі систему приватних нотаріусів – понад 7 000 спеціалістів працюють в усіх куточках України. За роки існування інституту приватних нотаріусів вони продемонстрували свій високий професіоналізм, вміння надавати якісні сервіси громадянам та відповідальність. Не дарма зараз нотаріуси вважаються найбільш організованою спільнотою серед представників юридичних професій. 2 До того ж, нотаріуси вже мали успішний досвід реєстрації нерухомості на вторинному ринку. Разом з тим, ми в рамках пілотного проекту навесні надали їм право реєструвати право оренди на землі сільгосппризначення. Жодних скарг на дії нотаріусів від громадян за цей час ми не отримали. Тому станом на сьогодні немає жодних сумнівів, що нотаріальна спільнота впорається з новими обов'язками. Теперішня команда Мін'юсту переконана, що від сьогодні українці отримуватимуть таку якість реєстраційних сервісів, на яку заслуговують громадяни сучасної європейської країни. Сподіваюся, що з 1-го січня 2016 року органи місцевого самоврядування та мери міст так само підхоплять цю ініціативу і надаватимуть реєстраційні послуги на такому ж якісно високому рівні.

Начальник реєстраційної служби                                       Олег Лащук

Переглядів: 104 | Додав: UsticiaSokal | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]