Субота, 27.04.2024, 22:45
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » Файли » Мої файли

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
08.09.2015, 09:21

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

 

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Реєстраційна служба Сокальського районного управління юстиції у Львівській області

Центр надання адміністративних послуг Сокальської районної державної адміністрації

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

       вулиця Тартаківська, 7, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

       вулиця Шептицького,40, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

 

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Час прийому суб’єктів звернень у державного реєстратора реєстраційної служби Сокальського РУЮ становить:

Понеділок – четвер 9.00 – 18.00

Обідня перерва з 13.00 до 13.45

п’ятниця  - 9.00 – 17.00

обідня перерва – 13.00 – 13.45

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить:

- у понеділок, вівторок, п’ятницю – з 9.00 до 16.00 год.;

- у середу та четвер – з 9.00 до 20.00 год.;

- у суботу – з 9.00 до 16.00 год.;

- Центр працює без перерви.

Час опрацювання документів:

- понеділок, вівторок : 16.00-18.00 год.

- середа, четвер: 18.30- 20.00 год.;

- п’ятниця 16.00 – 16.45 год.;

- субота : 14.40 – 16.00 год.

- Центр не працює у неділю, святкові та неробочі дні.

4.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

(03(257)72055

u669 @ukr.net

 

03(257)72175

sokalcnap@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

5.

Закони України

Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 42.

6.

Акти Кабінету Міністрів України

-

7.

Акти центральних органів виконавчої влади

1. Порядок подання та обігу електронних документів державному реєстратору,затверджений наказом Міністерства юстиції України від 19.08.2011 №2010/5,зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.08.2011 за № 997/19735.

2. Наказ Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 р. №3178/5 у редакції наказу Міністерства юстиції України від  12 травня 2014 року №749/5.

3. Наказ Міністерства фінансів України від 20.12.2011 №1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за №1537/20275.

4. Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013 №730/5 «Про затвердження  форм заяв та повідомлень , надання (надсилання) яких встановлено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осі – підприємців», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за №671/23203.

5.Наказ Міністерства доходів і зборів України від 16.01.2014 №26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за №232/25009.

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи, яка має намір стати
підприємцем

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заповнену реєстраційну картку (форма 10) на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, до якої може бути подана як додаток заява щодо обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та /або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
2.Копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;
3.  Нотаріально посвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів) або піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є фізична особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю.

 

 В разі подання електронних документів   подається  опис,  що  містить  відомості  про  надіслані електронні документи, в електронній формі.

     У разі подання електронних документів нотаріально посвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є фізична особа, яка досягла шістнадцяти років і має бажання провадити підприємницьку діяльність, надсилається державному реєстратору поштовим відправленням. При цьому державному реєстратору електронним документом надсилаються відомості про реквізити поштового відправлення та подається опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі.

 

     У разі подання державному реєстратору електронних документів фізичної особи до них додається електронний документ, що засвідчує повноваження особи, пов'язані з підготовкою електронних документів фізичної особи.

    

     Для проведення державної реєстрації фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України та намір стати підприємцем, повинна подати виключно особисто:
      заповнену реєстраційну картку (форма 10) на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

     У разі подання електронних документів підтвердженням внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця є примірник електронного розрахункового документа, засвідченого електронним цифровим підписом.

 

 

Документи, які відповідно до вимог Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.

Реєстраційна картка заповнюється машино друком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору  поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена.

   

            Якщо документи для проведення державної реєстрації подаються заявником особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця. Фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади, повинна особисто пред'явити державному реєстратору паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця з відповідним записом в електронному безконтактному носії. Уповноважена особа повинна пред'явити свій паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та документ, що засвідчує її повноваження.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається фізичною особою  (уповноваженим представником)  особисто, або надсилаються рекомендованим листом за описом вкладення. Якщо документи надсилаються рекомендованим листом, підпис заявника на реєстраційній картці повинен бути нотаріально засвідчений.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

Державна   реєстрація   фізичної   особи   -  підприємця здійснюється  не пізніше наступного робочого дня після надходження документів  для  проведення  державної реєстрації фізичної особи - 

підприємця.

  Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і зборів,  Пенсійного  фонду  України  даних  про  взяття  на  облік
фізичної  особи  -  підприємця  державним  реєстратором  видається (надсилається  поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику
виписка з Єдиного державного реєстру

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Державний реєстратор має право залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, якщо:
      документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця;
      документи не відповідають вимогам частин першої та другої статті 8 та частини п'ятої статті 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»;

      документи подані не у повному обсязі.

 

Підставами для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи - підприємця є:
      невідповідність відомостей, які вказані у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації фізичної особи - підприємця, відомостям, які зазначені у документах, що подані для проведення державної реєстрації;
      наявність обмежень на зайняття підприємницькою діяльністю, які встановлені законом, щодо фізичної особи, яка має намір стати підприємцем;
      наявність в Єдиному державному реєстрі запису, що заявник є підприємцем.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Реєстрація фізичної особи підприємцем, видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Видається заявнику або надсилається поштою на адресу

16.

Примітка

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

 

 

№з//п

Етапи послуги (послідовність дій щодо виконання послуги)

Виконавець

Термін виконання (днів)

  1.  

Інформування споживачів про види послуг, зміст заяв, перелік документів тощо.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення.

  1.  

Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення

  1.  

Передача документів державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

У момент звернення

  1.  

Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Внесення до журналу обліку реєстраційних дій дати надходження документів на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Передача в ЦНАП копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, з відміткою про дату надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав залишення їх без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Передача в ЦНАП повідомлення про залишення документів без розгляду, із зазначенням підстав залишення документів без розгляду та документів, що подавалися відповідно до опису – у разі залишення документів, без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

не  пізніше  наступного  робочого дня з дати надходження
документів    видаються   (надсилається
поштовим відправленням з описом вкладення) відповідне повідомлення
із  зазначенням  підстав  залишення документів,

  1.  

Перевірка  документів, які подані для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

В день надходження документів.

  1.  

Передача в ЦНАП повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця, відповідно до опису – у разі наявності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

  1.  

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця на підставі відомостей реєстраційної картки на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця – у разі відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

не пізніше наступного робочого дня після надходження документів  для  проведення  державної реєстрації фізичної особи - 

підприємця.

 

  1.  

Передача в ЦНАП виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

  Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після
отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і
зборів,  Пенсійного  фонду  України  даних  про  взяття  на  облік
фізичної  особи  -  підприємця .

  1.  

Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

   Дії або бездіяльність державного реєстратора можуть бути оскаржені до суду.

 

Категорія: Мої файли | Додав: UsticiaSokal
Переглядів: 653 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]