Неділя, 28.04.2024, 10:30
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Відвідали сайт
Форма входу
Пошук
Сайти:
·
·
·
·
·
·
·
·
Головна » Файли » Мої файли

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
08.09.2015, 09:16

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

 

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Реєстраційна служба Сокальського районного управління юстиції у Львівській області

Центр надання адміністративних послуг Сокальської районної державної адміністрації

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

       вулиця Тартаківська, 7, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

       вулиця Шептицького,40, 1 поверх

 м. Сокаль, Львівської області області ,80000

 

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Час прийому суб’єктів звернень у державного реєстратора реєстраційної служби Сокальського РУЮ становить:

Понеділок – четвер 9.00 – 18.00

Обідня перерва з 13.00 до 13.45

п’ятниця  - 9.00 – 17.00

обідня перерва – 13.00 – 13.45

Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить:

- у понеділок, вівторок, п’ятницю – з 9.00 до 16.00 год.;

- у середу та четвер – з 9.00 до 20.00 год.;

- у суботу – з 9.00 до 16.00 год.;

- Центр працює без перерви.

Час опрацювання документів:

- понеділок, вівторок : 16.00-18.00 год.

- середа, четвер: 18.30- 20.00 год.;

- п’ятниця 16.00 – 16.45 год.;

- субота : 14.40 – 16.00 год.

- Центр не працює у неділю, святкові та неробочі дні.

4.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

(03(257)72055

u669 @ukr.net

 

03(257)72175

sokalcnap@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

5.

Закони України

Закон України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" (статті 8, 10, 43, 44, 45).

6.

Акти Кабінету Міністрів України

-

7.

Акти центральних органів виконавчої влади

1. Порядок подання та обігу електронних документів державному реєстратору,затверджений наказом Міністерства юстиції України від 19.08.2011 №2010/5,зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.08.2011 за № 997/19735.

2. Наказ Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 р. №3178/5 у редакції наказу Міністерства юстиції України від  12 травня 2014 року №749/5.

3. Наказ Міністерства фінансів України від 20.12.2011 №1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за №1537/20275.

4. Наказ Міністерства юстиції України від 17.04.2013 №730/5 «Про затвердження  форм заяв та повідомлень , надання (надсилання) яких встановлено Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осі – підприємців», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.04.2013 за №671/23203.

5.Наказ Міністерства доходів і зборів України від 16.01.2014 №26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за №232/25009.

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Звернення фізичної особи-підприємця

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця (форма 11).
  2. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.
  3. Копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Якщо документи для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця подаються фізичною особою – підприємцем особисто, державному реєстратору додатково пред'являється паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.

Фізична особа, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідні державні органи, для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця повинна особисто пред'явити державному реєстратору паспорт громадянина України з відповідним записом в електронному безконтактному носії.

Для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця уповноважена особа повинна пред'явити свій паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та документ, що засвідчує її повноваження.

Документи, які відповідно до вимог Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою.

Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Особисто, поштовим відправленням з описом вкладення або через уповноважену особу – у разі подання документів фізичної особи – підприємця, яка має реєстраційний номер облікової картки платника податків.

 

2. Особисто – у разі подання документів фізичної особи – підприємця, яка через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідні державні органи, має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України та намір стати підприємцем.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За проведення державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичної особи – підприємця справляється плата в розмірі 0,02  мінімальної заробітної плати.

11.1.

Розрахунковий рахунок

БАНК: ГУДКСУ у Львівській області

МФО: 825014

КОД ПЛАТЕЖУ: 22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 38011490

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: державний бюджет

РАХУНОК: 31114170700540

 

12.

Строк надання адміністративної послуги

Державна   реєстрація  змін до відомостей щодо  фізичної   особи   -  підприємця здійснюється  не пізніше наступного робочого дня після надходження документів  для  проведення  державної реєстрації фізичної особи - 

підприємця.

  Протягом 24 годин, крім вихідних та святкових днів, після отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і зборів,  Пенсійного  фонду  України  даних  про  взяття  на  облік
фізичної  особи  -  підприємця  державним  реєстратором  видається (надсилається  поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику
виписка з Єдиного державного реєстру

13.

Перелік підстав для залишення документів без розгляду

  1. Документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.
  2. Документи не відповідають вимогам частин першої та другої статті 8 та частини п'ятої статті 10 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".
3.            Документи подані не у повному обсязі.

14.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  1. Невідповідність відомостей, які вказані у реєстраційній картці на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відомостям, які зазначені у документах.
  2. Наявність обмежень на зайняття підприємницькою діяльністю, які встановлені законом, щодо фізичної особи – підприємця.

15.

Результат надання адміністративної послуги

  1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  2. Повідомлення про залишення без розгляду документів.

3. Повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

16.

Способи отримання відповіді (результату)

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, повідомлення про залишення документів без розгляду, повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису, видаються (надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення) державним реєстратором заявнику.

17.

Примітка

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Першим заступником  голови Сокальської                                                                             Начальником Сокальського районного

районної державної адміністрації                                                                                               управління   юстиції Львівської області

                                                 А.М.Василишин                                                                                                                              А.Б.Олесько

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

 

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

 

 

№з//п

Етапи послуги (послідовність дій щодо виконання послуги)

Виконавець

Термін виконання (днів)

  1.  

Прийом за описом документів, які подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

В день надходження документів.

  1.  

Видача (надсилання поштовим відправленням) фізичній особі – підприємцю (далі – заявник) копії опису, за яким приймаються документи, які подаються для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, з відміткою про дату надходження документів для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

В день надходження документів.  

  1.  

Перевірка документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав залишення їх без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

В день надходження документів.

  1.  

Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику повідомлення про залишення документів, без розгляду, із зазначенням підстав залишення документів без розгляду, та документів, що подавалися відповідно до опису – у разі залишення документів, без розгляду.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

 

  1.  

Перевірка  документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця – у разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

В день надходження документів.

  1.  

Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця із зазначенням підстав для такої відмови та документів, що подавалися для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, відповідно до опису – у разі наявності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

  1.  

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця на підставі відомостей реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця – у разі відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Строк не повинен перевищувати 24 години  з дати надходження документів для проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

  1.  

 Передача відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України повідомлення про проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця та відомостей з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця для взяття фізичної особи – підприємця на облік.

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації фізичної особи –підприємця.

  1.  

 Видача (надсилання поштовим відправленням з описом вкладення) заявнику виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Адміністратор Центру надання адміністративних послуг

Не пізніше наступного робочого дня після отримання державним реєстратором від органів статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України даних про взяття на облік фізичної особи – підприємця.

Відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця може бути оскаржено у суді.

Порушення строків видачі (направлення поштовим відправленням) повідомлення про відмову у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця або повідомлення про залишення документів без розгляду вважається відмовою у проведенні державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця і може бути оскаржено у суді.

Категорія: Мої файли | Додав: UsticiaSokal
Переглядів: 711 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]